úterý 24. března 2015

Nula čtrnáct

Koukám, že už jenom stíhám souhrny a ještě k tomu docela pozdě =D
Co jsem teda vlastně tak nějak stihnul v tom svym lezeckym světě v roce 2014?

Na začátku roku jsem si řekl, že by bylo fajn trochu tu lezeckou sezónu oddálit a tak jsem si v lednu v Labáku udělal slušnou paseku s poutkama...
To bylo tak 14 dní po tom co jsme se vrátili z Francie, kde jsme strávili vstup do nového roku. Tak paráda.
La Turbie a Monako
Od toho se tak nějak odvíjela celá sezóna. Přes měsíc jsem měl klídek a pak jsem to začal pomalu rozlejzat na plastiku. První výjezd byl koncem března do Jury a nutno podotknout, že na tu bídu co jsem lez, tak jsem ukořistil 8-, což bylo docela překvapením.
kdesi v lužických hvozdech
Jura
Jura
Vlastně až do června se mi docela dařilo plnit následující plán - aspoň jednou za měsíc do Jury. Sice žádný světový výkony, ale lezení pěkný. Mezi tim se to dařilo občas proložit Sokolikama.
Sokoliki
Shybem nezarmoutíš 6A+
Tanvald
Povstanou noví bojovníci 7A
Povstanou noví bojovníci 7A

Asi nejlepší měsíc byl červen, kde se mi v Labáku podařilo vykostit Moře Slz - IXa. V Juře nějaká ta osma a při druhym bouldrovym výjezdu roku na Vysokáč jsem ukořistil 2x 7A a 1x 7A+(flash). Což nebylo marný a docela mě to nakoplo, že by ta sezona nemusela bejt úplně ztracená ;)
Herkulovy dírky IXa (kdysi, teď tak b-c) 

Dachstein
Glück auf Zeit 8-
Gossausee
Během prázdnin se docela daří držet tempo výjezdů (Jura, Dachstein, Harasov, Sněžník, Modřín, Tanvald...), ale největší akcí je Zilloš a Ötztal.
Sweetheart
Sundergrund
Adam ukázal jak se projít v 8a
love climbing

Kaserler Alm
Bergstation
Ondra ladí Amandu 7a+
snídáme stylově ;)
Ötztal
Niedertai
V Zilloši bylo počasí jako na houpačce, ale i přes to jsme tam docela slušně polezli. Z Ötztalu jsem si nakonec odvezl 2 7a, což nebylo úplně marný.
nějaký nový lajny
nad čermym - herr 6B SD a projekt za cca 7B+ ?
Cestou zpátky z Ötztalu jsme to ještě vzali přes Chinese Mauer, Kochel a Juru. V Juře jsme stihli akorát napinknout jednu devítečku.

Koncem prázdnin se mi ještě na Modříně daří Jamato Damaši - 7B.

fuchimu nakule - 6C SD - bez horní hrany pod převisem 
lahůdka ve Vesci
Pak vlastně přišlo září, trochu jsme polezli na písku, něco málo čediče a tím pro mě sezona v podstatě skončila. Nastalo trochu lezecky hluchý období (vklínil se tam 2x Sněžník) a s nástupem zimy přišla transformace na běžky a tak už nebyl ani čas ani prostor na lezení venku.
to je tak, když na skalách nacvičujou záchranáři
Sněžník v listopadu


Navíc jsem si zase koncem roku dal při tréninku do kloubu na prstu takovej hit, že jsem prst nemohl skoro měsíc vůbec zatížit....takže nakonec ty lyže byly super relax ;)

zima v Jizerkách
Suma sumárum nebyl rok 2014 kdoví jak výkonostně super, ale pár světlejch okamžiků tam bylo =)

0 komentářů:

Okomentovat